Інклюзивне навчання

Фізична культура 4 клас (для розумово відсталих дітей) https://docs.google.com/document/d/17frUT8mrCzO7YgeqWkqZugTaHUfgsM4GgiCea3_gzio/edit?usp=sharing

Українська мова 4 клас (для розумово відсталих дітей)

https://docs.google.com/document/d/1Y8lYTjmDGSvinu2gzn6CiwLKzzTFG1NCnTedqcEDQK0/edit?usp=sharing

Математика
4 години на тиждень


№ п/п
Тема заняття
Дата
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Нумерація в межах 100 (повторення)


1
Утворення та запис круглих десятків. Пряма та зворотна лічба десятками. 1, 10 – лічильні одиниці.

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією.
Розвиток вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.
Розвиток вміння контролювати проміжні та кінцеві результати.
Розвиток вміння організовувати власне робоче місце.
Розвиток вміння запам’ятовувати  навчальний матеріал.
Розвиток мовлення.
Розвиток просторових уявлень та просторової орієнтації.
2
Пряма. Промінь. Відрізок.

3
Утворення та запис повних чисел першої сотні.

4
Десятковий склад чисел: розкладання чисел на десятки та одиниці та складання з десятків та одиниць (20+7=27; 93=90+3)

5
Пряма і зворотна лічба по одному в межах 100. Лічба від заданого числа.

6
Число і цифра. Помісцеве значення цифри в числі.

7
Порівняння сусідніх чисел в числовому ряді.
Відрізок. Креслення відрізків за даними розмірами.

8
Порівняння чисел в межах 100 (без визначення, на скільки більше, на скільки менше).
Знаки >, <, =.

9
Число і цифра. Одно- та двоцифрові числа. Найбільше та найменше одно- та двоцифрове числа. 100 – трицифрове число.

10
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд (повторення). Пряма. Крива. Відрізок. Креслення відрізка, довшого за даний.

Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.

Розвиток вміння відтворювати за зразком, словесною інструкцією.

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.

Розвиток вміння працювати з коментуванням власних дій.

Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань.

Розвиток просторових уявлень і понять.

Розвиток просторової орієнтації.

Поширення активного словника учнів.
11
Контрольна робота


Додавання і віднімання в межах 100 без переходу через розряд.

12
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд (повторення).

13
Додавання круглих десятків. Перетин прямих ліній. Точка перетину.

14
Віднімання круглих десятків. Креслення відрізка, коротшого за даний.

15
Одиниця довжини – метр. Позначення: 1 м = 100 см, 1 м = 10 дм. Вимірювання метром.

16
Додавання круглих десятків і одноцифрового числа (40+7; 8+70; 30+20+4).
Назва компонентів.

17
Віднімання від двоцифрового числа одиниць (65-5; 65-5-20; 65-5+20). Назва компонентів.

18
Додавання та віднімання (80+7; 7+80; 86-6). Креслення відрізків однакової довжини.

19
Додавання одно- та двоцифрового числа, коли сума одиниць менша за 10 (61+5; 5+61). Переставна властивість додавання.

20
Додавання дво- та одноцифрового числа, коли сума одиниць дорівнює 10 (56+4; 4+56).


21
Креслення відрізків однакової довжини, довшого, коротшого за даний.


22
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (68-2).


23
Додавання та віднімання (81+4; 47+3; 65-2).


24
Час. Одиниця часу – хвилина. Позначення. 1 год. = 60 хв.
Визначення часу з точністю до 30 хв.

Розвиток часових уявлень і понять.

             Розвиток орієнтації у часі.
25
Додавання двоцифрового числа та круглих десятків (73+20; 20+73).
Види ліній. Пряма, крива, ламана.

26
Віднімання круглих десятків (39-20).


27
Віднімання круглих десятків (39-20).


28
Додавання та віднімання (61+20; 20+61; 72-70). Побудова прямої, яка проходить через одну точку.


29
Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого розряду менша за 10 (45+23).


30
Контрольна робота


31
Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (38+42).
Побудова прямої, яка проходить через дві точки.


32
Віднімання двоцифрових чисел (86-34; 57-27).
Побудова прямих, які перетинаються. Точка перетину.


33
Віднімання двоцифрових чисел (86-34; 57-27).
Побудова прямих, які перетинаються. Точка перетину.


34
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (вивчені випадки).


35
Крива. Креслення кривих.


36
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків (40-3)
Ламана. Креслення ламаної з кількох відрізків.


37
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків (40-3)
Ламана. Креслення ламаної з кількох відрізків.


38
Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків (70-35).


39
Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків (70-35).


40
Додавання та віднімання по 2 в межах 30 (2+2; 4+2; 28+2; 30-2; 28-2; 2-2). Лічба двійками. Крива. Замкнена та незамкнена. Коло як замкнена крива. Креслення.


41
Додавання та віднімання по 2 в межах 30 (2+2; 4+2; 28+2; 30-2; 28-2; 2-2). Лічба двійками. Крива. Замкнена та незамкнена. Коло як замкнена крива. Креслення.


42
Додавання та віднімання по 5 в межах 50. Лічба п’ятірками.
Ламана. Креслення ламаної. Обчислення довжини ламаної.


43
Віднімання від 100 одноцифрового числа.


44
Віднімання від 100 одноцифрового числа.


45
Віднімання від 100 двоцифрового числа.
Додавання та віднімання без переходу через розряд.


46
Міри часу: рік, місяць: 1 міс. = 30 або 31, 28 або 29 діб. 1 рік = 12 міс. Календар.


47
Контрольна робота



Додавання в межах 100 з переходом через розряд.


48
Доповнення до десятка (3+х=10; х+3=10).

Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.

Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.

Розвиток прийомів розумової діяльності.

Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичного завдання.

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.

Розвиток вміння працювати з коментуванням власних дій.

Накопичення та засвоєння словникового запасу.

Поширення активного словника учнів.

Розвиток просторових уявлень і понять.

Розвиток просторової орієнтації.
49
Прямий кут. Побудова і визначення його за допомогою косинця.

50
Доповнення до круглого десятка (41+х=50; 64+х=70)

51
Прямокутник. Протилежні сторони. Властивості сторін.

52
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли кількість одиниць у двоцифровому числі 9 (39+6; 8+49).
Прямокутник. Властивості кутів.

53
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли кількість одиниць у двоцифровому числі 8 (38+5; 4+48).

54
Квадрат. Властивості сторін, кутів.

55
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли кількість одиниць у двоцифровому числі 7 (37+5; 8+57)

56
Прямокутник. Квадрат. Порівняння їх.

57
Додавання по 3 в межах 30. Лічба трійками.

58
Додавання по 4 в межах 40. Лічба четвірками.

59
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість одиниць в двоцифровому числі дорівнює 6 (36+8; 8+36). Назва компонентів. Види ліній. Креслення.

60
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість одиниць в двоцифровому числі дорівнює 6 (36+8; 8+36). Назва компонентів. Види ліній. Креслення.

61
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість одиниць в двоцифровому числі дорівнює 5 (45+6; 65+7; 7+65)

62
Контрольна робота

63
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість одиниць в двоцифровому числі дорівнює 3 (63+8; 8+63).

64
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість одиниць в двоцифровому числі дорівнює 2 (72+9; 9+72).

65
Додавання дво- та одноцифрового чисел (всі випадки).
Обчислення довжини ламаної

66
Додавання дво- та одноцифрового чисел (всі випадки).
Обчислення довжини ламаної

67
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Кути. Види кутів. Креслення.

68
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Кути. Види кутів. Креслення.

69
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 9 (39+21; 29+25).

70
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 9 (39+21; 29+25).

71
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 8 (38+22; 38+23).

72
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 8 (38+22; 38+23).

73
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 7 (57+23; 57+24).


74
Прямокутник. Протилежні сторони. Властивості сторін, кутів. Креслення.


75
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 6 (36+24; 36+25).


76
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 5 (35+25; 35+26).
Прямокутник. Креслення за даною довжиною сторін.


77
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 4 (54+26; 54+27).


78
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць першого доданка дорівнює 3 (43+27; 43+28). Квадрат. Властивості сторін і кутів.


79
Контрольна робота



Віднімання в межах 100 з переходом через розряд


80
Віднімання числа 9 від двоцифрового (58-9; 57-9).

Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.

Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.

Розвиток прийомів розумової діяльності.

Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичного завдання.
Розвиток вміння орієнтуватися в просторі.

Розвиток моторики, збагачення словника.
81
Квадрат. Креслення за даною довжиною сторони.

82
Віднімання числа 8 від двоцифрового (57-8; 56-8).
Прямокутник. Квадрат. Порівняння.

83
Віднімання числа 7 від двоцифрового (66-7; 65-7).

84
Віднімання числа 7 від двоцифрового (66-7; 65-7).

85
Віднімання числа 6 від двоцифрового (65-6; 64-6).
Трикутник. Сторони, кути. Креслення довільної величини.

86
Віднімання числа 5 від двоцифрового (54-5; 53-5).
Порівняння трикутників шляхом накладання «на око».

87
Віднімання числа 4 від двоцифрового (53-4; 52-4; 51-4).
Креслення геометричних фігур, більших, менших за дані, однакових.

88
Віднімання числа 4 від двоцифрового (53-4; 52-4; 51-4).
Креслення геометричних фігур, більших, менших за дані, однакових.

89
Віднімання двоцифрових чисел (58-29; 57-29).
Крива. Замкнена і незамкнена.


90
Віднімання двоцифрових чисел (57-28; 56-28).
Коло як окремий випадок замкненої прямої. Креслення.


91
Віднімання двоцифрових чисел (56-27; 55-27).
Круг. Креслення.        


92
Віднімання двоцифрових чисел (55-26; 54-26)
Коло і круг. Порівняння.


93
Віднімання двоцифрових чисел (55-26; 54-26) Коло і круг. Порівняння.


94
Віднімання двоцифрових чисел (54-25; 53-25). Коло. Порівняння за величиною («на око»)


95
Віднімання двоцифрових чисел (53-24; 52-24).
Круг. Порівняння за величиною (шляхом накладання «на око»)


96
Контрольна робота



Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд


97
Додавання та віднімання з переходом через розряд (всі випадки). Коло. Круг. Повторення.

Розвиток вміння порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, діяти за аналогією.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.
Розвиток вміння самостійно застосовувати правила.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичних завдань: вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.
Розвиток вміння запам’ятовувати.
Розвиток просторової орієнтації.
Накопичення та засвоєння словникового запасу.
98
Додавання і віднімання. Всі випадки (повторення). Коло. Центр кола. Креслення.

99
Додавання і віднімання. Всі випадки (повторення).  Коло. Центр кола. Креслення.

100
Знаходження невідомого зменшуваного. Круг. Центр круга. Креслення.

101
Знаходження невідомого зменшуваного. Круг. Центр круга. Креслення.

102
Знаходження невідомого доданка. Коло. Круг. Порівняння.

103
Знаходження невідомого від’ємника

104
Знаходження невідомого від’ємника


Іменовані числа


105
Поняття про іменоване число. Міри вартості. 1 грн. = 100 к. Розмін. Заміна. Пряма. Відрізок. Побудова прямої.

Розвиток прийомів розумової діяльності.

Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання навчального завдання і вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.

Розвиток вміння запам’ятовувати.

Розвиток мовлення, збагачення словника.
106
Міри довжини. 1 м = 100 см, 1 м = 10 дм, 1 дм = 10 см, 1 см = 10 мм.  Відрізки. Вимірювання. Креслення відрізків заданої довжини.

107
Одиниця часу – секунда. Позначення 1 хв. = 60 сек.

108
Прості і складені іменовані числа. Міра маси – 1 кг.

109
Лічба двійками. Множення як знаходження суми однакових доданків. Знак множення. Множення 2 на 2, 3, 4.  Види ліній. Пряма. Креслення.

110
Контрольна робота



Множення на 2, 3 та ділення на 2, 3.


111
Множення 2 на 5, 6, 7.  Види ліній. Крива. Креслення.


112
Множення 2 на 5, 6, 7. Види ліній. Крива. Креслення.


113
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана. Побудова.


114
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана. Побудова.


115
Поняття «ділення на рівні частини». Знак ділення. Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2.


116
Ділення 12, 14 на 2. Кути. Види кутів. Визначення з допомогою косинця.


117
Ділення 16, 18, 20 на 2. Вершина. Сторони. Креслення кутів.


118
Множення по 2 і ділення на 2. Парні і непарні числа. Порівняння гострого і тупого кутів з прямим.


119
Множення 3 на 2, 3, 4, 1. Трикутник. Сторони. Кути.


120
Множення 3 на 2, 3, 4, 1. Трикутник. Сторони. Кути.


121
Множення 3 на 5, 6, 7. Види трикутників за кутами.


122
Множення 3 на 5, 6, 7.  Види трикутників за кутами.


123
Множення 3 на 8, 9, 10. Креслення трикутників.


124
Множення 3 на 8, 9, 10. Креслення трикутників.


125
Ділення чисел 3, 6, 9, 12 на 3. Прямокутник. Сторони. Кути. Креслення.


126
Ділення чисел 3, 6, 9, 12 на 3. Прямокутник. Сторони. Кути. Креслення.


127
Ділення 15, 18, 21 на 3.


128
Ділення 15, 18, 21 на 3.


129
Ділення 24, 27, 30 на 3. Квадрат. Сторони. Кути. Креслення.


130
Ділення 24, 27, 30 на 3. Квадрат. Сторони. Кути. Креслення.


131
Контрольна робота



Повторення вивченого за рік


132
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).


133
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).


134
Іменовані числа. Міри вартості, довжини, маси, часу.
Геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник, коло, круг.


135
Іменовані числа. Міри вартості, довжини, маси, часу.
Геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник, коло, круг.


136
Таблиця множення по 2, 3 і ділення на 2, 3.
Підсумковий урок.





Немає коментарів:

Дописати коментар