Фізична культура 4 клас (для розумово відсталих дітей) https://docs.google.com/document/d/17frUT8mrCzO7YgeqWkqZugTaHUfgsM4GgiCea3_gzio/edit?usp=sharing
Українська мова 4 клас (для розумово відсталих дітей)
https://docs.google.com/document/d/1Y8lYTjmDGSvinu2gzn6CiwLKzzTFG1NCnTedqcEDQK0/edit?usp=sharing
Математика
4 години на тиждень
|
|||
№ п/п
|
Тема заняття
|
Дата
|
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи
|
Нумерація в межах 100 (повторення)
|
|||
1
|
Утворення
та запис круглих десятків. Пряма та зворотна лічба десятками. 1, 10 –
лічильні одиниці.
|
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал,
порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за
аналогією.
Розвиток вміння працювати за зразком і вказівками
вчителя.
Розвиток вміння контролювати проміжні та кінцеві
результати.
Розвиток вміння організовувати власне робоче місце.
Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал.
Розвиток мовлення.
Розвиток
просторових уявлень та просторової орієнтації.
|
|
2
|
Пряма. Промінь. Відрізок.
|
||
3
|
Утворення та запис повних чисел першої сотні.
|
||
4
|
Десятковий склад чисел: розкладання чисел на десятки та
одиниці та складання з десятків та одиниць (20+7=27; 93=90+3)
|
||
5
|
Пряма і зворотна лічба по одному в межах 100. Лічба від
заданого числа.
|
||
6
|
Число і цифра. Помісцеве значення цифри в числі.
|
||
7
|
Порівняння сусідніх чисел в числовому ряді.
Відрізок. Креслення відрізків за даними розмірами.
|
||
8
|
Порівняння чисел в межах 100 (без визначення, на
скільки більше, на скільки менше).
Знаки >, <, =.
|
||
9
|
Число і цифра. Одно- та двоцифрові числа. Найбільше та
найменше одно- та двоцифрове числа. 100 – трицифрове число.
|
||
10
|
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через
розряд (повторення). Пряма. Крива. Відрізок. Креслення відрізка, довшого за
даний.
|
Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
навчальний матеріал.
Розвиток вміння відтворювати за зразком, словесною
інструкцією.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.
Розвиток вміння працювати з коментуванням власних дій.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання
практичних завдань.
Розвиток просторових уявлень і понять.
Розвиток просторової орієнтації.
Поширення активного словника учнів.
|
|
11
|
Контрольна робота
|
||
Додавання і віднімання в межах 100 без переходу через
розряд.
|
|||
12
|
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через
розряд (повторення).
|
||
13
|
Додавання круглих десятків. Перетин прямих ліній. Точка
перетину.
|
||
14
|
Віднімання круглих десятків. Креслення відрізка,
коротшого за даний.
|
||
15
|
Одиниця довжини – метр. Позначення:
|
||
16
|
Додавання круглих десятків і одноцифрового числа (40+7;
8+70; 30+20+4).
Назва компонентів.
|
||
17
|
Віднімання від двоцифрового числа одиниць (65-5;
65-5-20; 65-5+20). Назва компонентів.
|
||
18
|
Додавання та віднімання (80+7; 7+80; 86-6). Креслення
відрізків однакової довжини.
|
||
19
|
Додавання одно- та двоцифрового числа, коли сума
одиниць менша за 10 (61+5; 5+61). Переставна властивість додавання.
|
||
20
|
Додавання дво- та одноцифрового числа, коли сума
одиниць дорівнює 10 (56+4; 4+56).
|
||
21
|
Креслення відрізків однакової довжини, довшого,
коротшого за даний.
|
||
22
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (68-2).
|
||
23
|
Додавання та віднімання (81+4; 47+3; 65-2).
|
||
24
|
Час. Одиниця часу – хвилина. Позначення. 1 год. = 60
хв.
Визначення часу з точністю до 30 хв.
|
Розвиток часових уявлень і понять.
Розвиток орієнтації у часі.
|
|
25
|
Додавання двоцифрового числа та круглих десятків
(73+20; 20+73).
Види ліній. Пряма, крива, ламана.
|
||
26
|
Віднімання круглих десятків (39-20).
|
||
27
|
Віднімання круглих десятків (39-20).
|
||
28
|
Додавання та віднімання (61+20; 20+61; 72-70). Побудова
прямої, яка проходить через одну точку.
|
||
29
|
Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого
розряду менша за 10 (45+23).
|
||
30
|
Контрольна робота
|
||
31
|
Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого
розряду дорівнює 10 (38+42).
Побудова прямої, яка проходить через дві точки.
|
||
32
|
Віднімання двоцифрових чисел (86-34; 57-27).
Побудова прямих, які перетинаються. Точка перетину.
|
||
33
|
Віднімання двоцифрових чисел (86-34; 57-27).
Побудова прямих, які перетинаються. Точка перетину.
|
||
34
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (вивчені
випадки).
|
||
35
|
Крива. Креслення кривих.
|
||
36
|
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків
(40-3)
Ламана. Креслення ламаної з кількох відрізків.
|
||
37
|
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків
(40-3)
Ламана. Креслення ламаної з кількох відрізків.
|
||
38
|
Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків
(70-35).
|
||
39
|
Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків
(70-35).
|
||
40
|
Додавання та віднімання по 2 в межах 30 (2+2; 4+2;
28+2; 30-2; 28-2; 2-2). Лічба двійками. Крива. Замкнена та незамкнена. Коло
як замкнена крива. Креслення.
|
||
41
|
Додавання та віднімання по 2 в межах 30 (2+2; 4+2;
28+2; 30-2; 28-2; 2-2). Лічба двійками. Крива. Замкнена та незамкнена. Коло
як замкнена крива. Креслення.
|
||
42
|
Додавання та віднімання по 5 в межах 50. Лічба
п’ятірками.
Ламана. Креслення ламаної. Обчислення довжини ламаної.
|
||
43
|
Віднімання від 100 одноцифрового числа.
|
||
44
|
Віднімання від 100 одноцифрового числа.
|
||
45
|
Віднімання від 100 двоцифрового числа.
Додавання та віднімання без переходу через розряд.
|
||
46
|
Міри часу: рік, місяць: 1 міс. = 30 або 31, 28 або 29
діб. 1 рік = 12 міс. Календар.
|
||
47
|
Контрольна робота
|
||
Додавання в межах 100 з переходом через розряд.
|
|||
48
|
Доповнення до десятка (3+х=10; х+3=10).
|
Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
навчальний матеріал.
Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.
Розвиток прийомів розумової діяльності.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками
вчителя, таблицями.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання
практичного завдання.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.
Розвиток вміння працювати з коментуванням власних дій.
Накопичення та засвоєння словникового запасу.
Поширення активного словника учнів.
Розвиток просторових уявлень і понять.
Розвиток
просторової орієнтації.
|
|
49
|
Прямий кут. Побудова і визначення його за допомогою
косинця.
|
||
50
|
Доповнення до круглого десятка (41+х=50; 64+х=70)
|
||
51
|
Прямокутник. Протилежні сторони. Властивості сторін.
|
||
52
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли
кількість одиниць у двоцифровому числі 9 (39+6; 8+49).
Прямокутник. Властивості кутів.
|
||
53
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли
кількість одиниць у двоцифровому числі 8 (38+5; 4+48).
|
||
54
|
Квадрат. Властивості сторін, кутів.
|
||
55
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового, коли
кількість одиниць у двоцифровому числі 7 (37+5; 8+57)
|
||
56
|
Прямокутник. Квадрат. Порівняння їх.
|
||
57
|
Додавання по 3 в межах 30. Лічба трійками.
|
||
58
|
Додавання по 4 в межах 40. Лічба четвірками.
|
||
59
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість
одиниць в двоцифровому числі дорівнює 6 (36+8; 8+36). Назва компонентів. Види
ліній. Креслення.
|
||
60
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість
одиниць в двоцифровому числі дорівнює 6 (36+8; 8+36). Назва компонентів. Види
ліній. Креслення.
|
||
61
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість
одиниць в двоцифровому числі дорівнює 5 (45+6; 65+7; 7+65)
|
||
62
|
Контрольна робота
|
||
63
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість
одиниць в двоцифровому числі дорівнює 3 (63+8; 8+63).
|
||
64
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел, коли кількість
одиниць в двоцифровому числі дорівнює 2 (72+9; 9+72).
|
||
65
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел (всі випадки).
Обчислення довжини ламаної
|
||
66
|
Додавання дво- та одноцифрового чисел (всі випадки).
Обчислення довжини ламаної
|
||
67
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Кути. Види кутів. Креслення.
|
||
68
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Кути. Види кутів. Креслення.
|
||
69
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 9 (39+21; 29+25).
|
||
70
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 9 (39+21; 29+25).
|
||
71
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 8 (38+22; 38+23).
|
||
72
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 8 (38+22; 38+23).
|
||
73
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 7 (57+23; 57+24).
|
||
74
|
Прямокутник. Протилежні сторони. Властивості сторін,
кутів. Креслення.
|
||
75
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 6 (36+24; 36+25).
|
||
76
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 5 (35+25; 35+26).
Прямокутник. Креслення за даною довжиною сторін.
|
||
77
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 4 (54+26; 54+27).
|
||
78
|
Додавання двоцифрових чисел, коли кількість одиниць
першого доданка дорівнює 3 (43+27; 43+28). Квадрат. Властивості сторін і
кутів.
|
||
79
|
Контрольна робота
|
||
Віднімання в межах 100 з переходом через розряд
|
|||
80
|
Віднімання числа 9 від двоцифрового (58-9; 57-9).
|
Розвиток вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати
навчальний матеріал.
Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.
Розвиток прийомів розумової діяльності.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками
вчителя, таблицями.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання
практичного завдання.
Розвиток вміння орієнтуватися в просторі.
Розвиток
моторики, збагачення словника.
|
|
81
|
Квадрат. Креслення за даною довжиною сторони.
|
||
82
|
Віднімання числа 8 від двоцифрового (57-8; 56-8).
Прямокутник. Квадрат. Порівняння.
|
||
83
|
Віднімання числа 7 від двоцифрового (66-7; 65-7).
|
||
84
|
Віднімання числа 7 від двоцифрового (66-7; 65-7).
|
||
85
|
Віднімання числа 6 від двоцифрового (65-6; 64-6).
Трикутник. Сторони, кути. Креслення довільної величини.
|
||
86
|
Віднімання числа 5 від двоцифрового (54-5; 53-5).
Порівняння трикутників шляхом накладання «на око».
|
||
87
|
Віднімання числа 4 від двоцифрового (53-4; 52-4; 51-4).
Креслення геометричних фігур, більших, менших за дані, однакових.
|
||
88
|
Віднімання числа 4 від двоцифрового (53-4; 52-4; 51-4).
Креслення геометричних фігур, більших, менших за дані,
однакових.
|
||
89
|
Віднімання двоцифрових чисел (58-29; 57-29).
Крива. Замкнена і незамкнена.
|
||
90
|
Віднімання двоцифрових чисел (57-28; 56-28).
Коло як окремий випадок замкненої прямої. Креслення.
|
||
91
|
Віднімання двоцифрових чисел (56-27; 55-27).
Круг. Креслення.
|
||
92
|
Віднімання двоцифрових чисел (55-26; 54-26)
Коло і круг. Порівняння.
|
||
93
|
Віднімання двоцифрових чисел (55-26; 54-26) Коло і
круг. Порівняння.
|
||
94
|
Віднімання двоцифрових чисел (54-25; 53-25). Коло.
Порівняння за величиною («на око»)
|
||
95
|
Віднімання двоцифрових чисел (53-24; 52-24).
Круг. Порівняння за величиною (шляхом накладання «на
око»)
|
||
96
|
Контрольна робота
|
||
Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через
розряд
|
|||
97
|
Додавання та віднімання з переходом через розряд (всі
випадки). Коло. Круг. Повторення.
|
Розвиток вміння порівнювати, встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, діяти за аналогією.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками
вчителя, таблицями.
Розвиток вміння самостійно застосовувати правила.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання
практичних завдань: вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії.
Розвиток вміння запам’ятовувати.
Розвиток просторової орієнтації.
Накопичення та
засвоєння словникового запасу.
|
|
98
|
Додавання і віднімання. Всі випадки (повторення). Коло.
Центр кола. Креслення.
|
||
99
|
Додавання і віднімання. Всі випадки (повторення). Коло. Центр кола. Креслення.
|
||
100
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Круг. Центр круга.
Креслення.
|
||
101
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Круг. Центр круга.
Креслення.
|
||
102
|
Знаходження невідомого доданка. Коло. Круг. Порівняння.
|
||
103
|
Знаходження невідомого від’ємника
|
||
104
|
Знаходження невідомого від’ємника
|
||
Іменовані числа
|
|||
105
|
Поняття про іменоване число. Міри вартості. 1 грн. =
100 к. Розмін. Заміна. Пряма. Відрізок. Побудова прямої.
|
Розвиток прийомів розумової діяльності.
Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання
навчального завдання і вміння аналізувати, планувати і контролювати власні
дії.
Розвиток вміння запам’ятовувати.
Розвиток мовлення, збагачення словника.
|
|
106
|
Міри довжини.
|
||
107
|
Одиниця часу – секунда. Позначення 1 хв. = 60 сек.
|
||
108
|
Прості і складені іменовані числа. Міра маси –
|
||
109
|
Лічба двійками. Множення як знаходження суми однакових
доданків. Знак множення. Множення 2 на 2, 3, 4. Види ліній. Пряма. Креслення.
|
||
110
|
Контрольна робота
|
||
Множення на 2, 3 та ділення на 2, 3.
|
|||
111
|
Множення 2 на 5, 6, 7.
Види ліній. Крива. Креслення.
|
||
112
|
Множення 2 на 5, 6, 7. Види ліній. Крива. Креслення.
|
||
113
|
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана.
Побудова.
|
||
114
|
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана.
Побудова.
|
||
115
|
Поняття «ділення на рівні частини». Знак ділення.
Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2.
|
||
116
|
Ділення 12, 14 на 2. Кути. Види кутів. Визначення з
допомогою косинця.
|
||
117
|
Ділення 16, 18, 20 на 2. Вершина. Сторони. Креслення
кутів.
|
||
118
|
Множення по 2 і ділення на 2. Парні і непарні числа.
Порівняння гострого і тупого кутів з прямим.
|
||
119
|
Множення 3 на 2, 3, 4, 1. Трикутник. Сторони. Кути.
|
||
120
|
Множення 3 на 2, 3, 4, 1. Трикутник. Сторони. Кути.
|
||
121
|
Множення 3 на 5, 6, 7. Види трикутників за кутами.
|
||
122
|
Множення 3 на 5, 6, 7.
Види трикутників за кутами.
|
||
123
|
Множення 3 на 8, 9, 10. Креслення трикутників.
|
||
124
|
Множення 3 на 8, 9, 10. Креслення трикутників.
|
||
125
|
Ділення чисел 3, 6, 9, 12 на 3. Прямокутник. Сторони.
Кути. Креслення.
|
||
126
|
Ділення чисел 3, 6, 9, 12 на 3. Прямокутник. Сторони.
Кути. Креслення.
|
||
127
|
Ділення 15, 18, 21 на 3.
|
||
128
|
Ділення 15, 18, 21 на 3.
|
||
129
|
Ділення 24, 27, 30 на 3. Квадрат. Сторони. Кути.
Креслення.
|
||
130
|
Ділення 24, 27, 30 на 3. Квадрат. Сторони. Кути.
Креслення.
|
||
131
|
Контрольна робота
|
||
Повторення вивченого за рік
|
|||
132
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).
|
||
133
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).
|
||
134
|
Іменовані числа. Міри вартості, довжини, маси, часу.
Геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник,
коло, круг.
|
||
135
|
Іменовані числа. Міри вартості, довжини, маси, часу.
Геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник,
коло, круг.
|
||
136
|
Таблиця множення по 2, 3 і ділення на 2, 3.
Підсумковий урок.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар