неділя, 5 березня 2017 р.

Норми оцінювання в початкових класах


Норми оцінювання списування та диктанту
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
Бали
Кількість помилок

Початковий

 1
 17 і більше
 2
 14-16 помилок
 3
 11-13 помилок
Середній
 4
 8-10 помилок
 5
 5-7 помилок
 6
 1 негруба та 4 грубих помилки
Достатній

 7
 2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
 8
 2 негрубі та 1 груба або1 негруба та 2 грубі помилки
 9
 1 негруба та 1 груба помилки
Високий
 10
 2 негрубі помилки
 11
 1 негруба помилка
 12
 ––

Вимоги до оцінювання письмових робіт учнів під час поточної перевірки
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
Бали
Характеристика навчальних досягнень учня/учениці
(математика)
Початковий



1
Робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок
2
Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок
3
Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок
Середній
4
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок
5
Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
6
Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
Достатній


7
Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
8
Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
9
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
Високий

10

Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
11

Робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого характеру

12

Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого характеру



Вимоги до формування змісту і оцінювання
комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Задача
1
3 бали*
3 бали
2.
Завдання на перевірку обчислювальних умінь і навичок
3
1 бал
3 бали
3.
Завдання пов’язані величинами
1
1 бал
1 бали
4.
Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів
1
1 бал
1 бали
5.
Геометричний матеріал
1
2 бали**
2 бали
6.
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням
1
2 бали
2 бали
Разом
8
-
12 балів

Вимоги до формування змісту і оцінювання
тестової контрольної роботи в 3-4 класах
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
3
1 бал
3 бали
2.
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами
2
2 бали*
4 бали
3.
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю
1
2 бали*
2 бали
4.
Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)
1
3 бали**
3 бали
Разом
7
-
12 балів
* якщо хід розв’язування задачі неправильний, учень не отримує жодного балу за цей вид роботи; якщо неправильним є вибір останньої дії – 2 бали; якщо неправильним є вибір однієї дії (другої або третьої) та/чи є помилка в обчисленні – 1 бал; за помилки в обчисленнях при дотриманні ходу розв’язання задачі знімається 1 бал;
** якщо завдання виконано частково, воно оцінюється 1 балом.



Немає коментарів:

Дописати коментар