Норми оцінювання списування та
диктанту
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
|
Бали
|
Кількість помилок
|
Початковий
|
1
|
17 і більше
|
2
|
14-16 помилок
|
|
3
|
11-13 помилок
|
|
Середній
|
4
|
8-10 помилок
|
5
|
5-7 помилок
|
|
6
|
1 негруба та 4 грубих помилки
|
|
Достатній
|
7
|
2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
|
8
|
2 негрубі та 1 груба або1 негруба та 2 грубі
помилки
|
|
9
|
1 негруба та 1 груба помилки
|
|
Високий
|
10
|
2 негрубі помилки
|
11
|
1 негруба помилка
|
|
12
|
––
|
Вимоги до оцінювання письмових робіт
учнів під час поточної перевірки
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
|
Бали
|
Характеристика навчальних досягнень учня/учениці
(математика)
|
Початковий
|
1
|
Робота
виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок
|
2
|
Правильно
виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок
|
|
3
|
Правильно
виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок
|
|
Середній
|
4
|
Правильно
виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок
|
5
|
Правильно
виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5
грубих помилок
|
|
6
|
Правильно
виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі
помилки
|
|
Достатній
|
7
|
Правильно
виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі
помилки
|
8
|
Правильно
виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі
помилки
|
|
9
|
Робота
виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
|
|
Високий
|
10
|
Робота
виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
|
11
|
Робота
виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або
творчого характеру
|
|
12
|
Робота
виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної
складності або творчого характеру
|
Вимоги до формування змісту і
оцінювання
комбінованої контрольної роботи
для 3-4 класів
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне
правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Задача
|
1
|
3 бали*
|
3 бали
|
2.
|
Завдання на перевірку обчислювальних
умінь і навичок
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
3.
|
Завдання пов’язані величинами
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
4.
|
Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
5.
|
Геометричний матеріал
|
1
|
2 бали**
|
2 бали
|
6.
|
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням
|
1
|
2 бали
|
2 бали
|
Разом
|
8
|
-
|
12 балів
|
Вимоги до формування змісту і
оцінювання
тестової контрольної роботи в 3-4
класах
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне
правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Завдання
закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
2.
|
Завдання
відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6
компонентами
|
2
|
2 бали*
|
4 бали
|
3.
|
Завдання
відкритого типу з короткою відповіддю
|
1
|
2 бали*
|
2 бали
|
4.
|
Завдання
відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)
|
1
|
3 бали**
|
3 бали
|
Разом
|
7
|
-
|
12 балів
|
* якщо хід розв’язування задачі
неправильний, учень не отримує жодного балу за цей вид роботи; якщо
неправильним є вибір останньої дії – 2 бали; якщо неправильним є вибір однієї
дії (другої або третьої) та/чи є помилка в обчисленні – 1 бал; за помилки в
обчисленнях при дотриманні ходу розв’язання задачі знімається 1 бал;
** якщо завдання виконано
частково, воно оцінюється 1 балом.
Немає коментарів:
Дописати коментар