четвер, 10 березня 2016 р.

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Розв’язування задач вивчених типів.

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення.
            Знаходження      значень виразів з буквеним компонентом.
            Розв’язування задач вивчених типів.
Мета: повторити і закріпити знання таблиць множення і ділення чисел 2 і 3;
            учити творчо працювати над задачами; формувати вміння знаходити
            значення буквених виразів; розвивати творчі здібності; виховувати
            самостійність.
Хід  уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація  опорних знань знань
1.     Перевірка домашнього завдання (с.90-91, № 583, №584)
Завдання 583
- Скільки рибин віддали дівчинці?
Завдання 584
- Прочитайте вирази з однаковими відповідями;  відповіді – двоцифрові числа; одноцифрові числа.
2.      Гра «Не помилися!»
На плакаті написані числа від  1 до 30. Учні мають назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 3.
3.     Гра «Вгадай приклад»
Учитель демонструє картку з відповіддю з таблиці множення числа 2, діти мають згадати приклад.
4.     Робота з таблицею

Множник
3

2


2
2
Множник

2
4
3
2


Добуток
12
10

18
14
18
16
5.     Хвилинка каліграфії
- Установіть закономірність і запишіть наступні числа.
11, 13, 15….
ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку
- Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення та ділення числа 3.
ІV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу
1.     Робота за підручником (с.91)
Завдання 585. Математичний диктант
Учні  «ланцюжком»  складають і обчислюють вирази. Один учень працює біля дошки, решта – у зошитах.
Ø Частку чисел 18 і 3 збільшити на 6.
Ø Суму чисел 9 і 15 поділити на 3.
Ø Добуток чисел 6 і 2 поділити на 3.
Ø Добуток чисел 6 і 2 зменшити на 3.
Завдання 586
Один  учень біля дошки креслить і пояснює.
Завдання 587
Учні за першим виразом складають задачу про саджанці яблунь і груш, а за другим – про огірки в ящиках.
Завдання 588
 Учні знаходять значення виразу зі змінною.
Завдання 589. Колективне опрацювання матеріалу
2.     Фізкультхвилинка
 На пальчики встанемо — 
До хмарин дістанемо.
Один, два, три, чотири, 
До хмарин дістанемо. 
Нахиліться стільки раз, 
Скільки квіточок у нас. 
Один, два, три, чотири, п'ять
Добре вмієм рахувать. 
Скільки покажу грибків, 
Стільки ви зробіть стрибків. 
Один, два, три, чотири, п'ять
Час усім відпочивать.
V. Узагальнення й систематизація знань
     Робота за картками
Картка 1.
1. Задача.
     У чотирьох коробках лежало по 3 іграшки. Принесли ще одну коробку, в якій було 5 іграшок. Скільки іграшок в усіх  коробках?
2.Обчисли.
   27:3:3     16:2+26     3*4+49    3*9 -25   12:3 +40-9  3* (91-85)
3. Знайди значення виразу 3*а+15, якщо а = 9.
Картка 2
1. Задача.
    У мами було 30 грн. Вона купила два букети троянд по 6 грн. Скільки грошей залишилося у мами?
2.Обчисли.
   3*6+27   15: (12-9)    24:3:2     27:3+27    16:2+16+4    2*8+28-20
3. Знайти  значення виразу 3*а+29, якщо а = 6.
VI.  Підбиття підсумків. Рефлексія
VI. Домашнє завдання
      с. 91, завдання 591; 592.


Немає коментарів:

Дописати коментар